lördag 22 augusti 2009

Lördag..

Lördag, och jag sitter ensam hemma. Älskligen stack till Sjöberg på en "utflyttningsfest", Adam ska flytta till Mora så. Kände inte riktigt att jag orkade dra med.. Mått så sjukt illa dom senaste dagarna.. Kan absolut inte äta mig mätt, o blir spyfärdig efter bara några tuggor vilket slutar med att jag är svag, skakis o trött hela tiden!!!

På tal om bananer.. Jag har nog mött den sämsta försäljaren ever! Vi var till siba(eller var det kanske expert) o skulle köpa en skrivare, o så kom en kille fram o frågade om vi ville ha hjälp. Älsklingen frågade lite vad det är för skillnad på 2 skrivare.. Då säger säljaren: Aa, jaa alltså.. Det är inte så stor skillnad. Blir bara lite bättre bilder på den andra.
Sen frågade han bara om det var något mer vi undrade o stack iväg? Vafan? T.o.m jag hade kunnat göra det där bättre!

Syrran o Andy stack idag, kring 9-tiden på morgonen. Har vart jättekul att ha dom här, dock lite jobbigt att snacka engelska, haha.

Onsdag: Hämtade upp dom från tågstationen, körde hem Kerra o sen blev det att handla mat o alkohol. Körde hem dom till lägenheten o visade runt dom lite. Jag o älsk stack hem o duschade o gjorde i ordning oss, och sen fixade vi taxi o åkte iväg för att grilla o dricka lite. Väldigt mysigt måste jag säga!!

Torsdag:
Fick sova ut lite, skönt som fan! Kommer dock inte ihåg vad vi gjorde på dagen.. Men senare for vi ut på middag iaf, jag, älsk, syrran o Andy.. Åt gott o drack nån öl, och sen till lägenheten för att dricka ett glas vin o snacka lite skit :)

Fredag:
Trött trött trött.. Var iväg o köpte skrivaren, o var till systemet en sväng, köpte vin o öl. Städade här hemma, o hämtade sen syrran o Andy. Drack lite vin o umgicks bara.. :)

lördag idag alltså.. Vart till Ikea med babe, köpt vinställ, en tavla som vi kan sätta foton i, krukväxter o så var vi förbi systemet för säkerhetsskull. Blev dock inte dricka för min del, men som sagt, älsklingen stack ut iaf!!! :) It's aaalll gooood!

Nej, nu ska jag fortsätta titta på "den gröna milen", så underbart bra film!

2 kommentarer:

inkku sa...

kommer ihåg när vi såg gröna milen tsm <3 love you beibi !!!
Massa kramar Inkku

Sarro sa...

Hej där :) hittade dig blogg :P den ska blir kul att följa ;) //Sarro